wtorek, 30 marca 2010

info organizacyjne

siemka ziomkowie !  odpowiadając na liczne pytania typu- jak sobie zassać mp3 na swój dysk co jest twardy jak on,  postanowiłem posłużyć się obrazkiem ! p.s, tak z sendspace można mieć mp3 za frajer postępując tak jak na obrazku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



pozdro

niedziela, 28 marca 2010

SajmoNN - Wszystko Na Początek

W związku z pracami nad moim pierwszym materiałem, tworzonym w studiu
oDBiornik, wrzucam wam niżej krótkie intro, które określa mniej więcej
zawartość nadchodzącego krążka ;) na bicie KN :]
http://www.sendspace.pl/file/fa00637b1f6d13c9581f1a0
http://www.multiupload.com/T3KZFJ83EE

 

piątek, 26 marca 2010

Nas- One Mic (PIMPssonRemix)

Zapraszam do sprawdzenia remixu świetnego numeru Nas'a, autorstwa młodego reprezentanta Laskowickiej sceny H-H, PIMPssona.





PIMPsson, rocznik 93, mimo młodego wieku,konsekwentnie godnie reprezentuje Laskowicką scenę,dodając jej smaczku swoimi niekonwencjonalnymi brzmieniami,oraz niebanalnymi kawałkami. Po większą dawkę jego twórczości zapraszam na :

www.myspace.com/pimpsson


Pozdrawiam serdecznie,wszystkich Laskowickich rezydentów ;)

PAMIĘTAJ! PROMUJ TYLKO TO,CO DOBRE!

czwartek, 25 marca 2010

BCT- taki jestem !

Tak, tak to prawda. W Obornikach Śląskich jest hip-hop, czego przykładem jest oto ten klip Bractwa. Zapraszamy do obejrzenia klipa i wysłuchania kawałka "Taki jestem". A, i pamietaj ziomuś: ZAWSZE PROMUJ TO CO DOBRE!!!! pozdrowienia

niedziela, 21 marca 2010

Złość - Mr.Ekof. "głOŚ rap 2010"

Pierwszy kawałek pilotujący nadchodzący mixtejp "głOŚ rap 2010". Nagrano w oDBiornikStudio.
Na mixtejpie udzielili się m.in. malo(kolorystyka=,inkaust,bct(bractwo),bigA,madog, gto...Więcej informacji niedługo z następnym kawałkiem. pozdro!

wtorek, 16 marca 2010

mr.ekof- ludzie się różnią empeczy

Siemson, dzisiaj specjalnie dla Was nowy kawałek nagrany w studiu odbiornik, po sesji na nasz wspólny projekt z Brynem. Kawałek świeży- nagrany specjalnie z myślą o promujcodobre.pl Licze na jakieś komentarze bo i temat jest kontrowersyjny ( czasem trzeba skomentować unoszący się odór!), a wydaje mi się, że i skilsy rosną!
pozdro



TUTAJ MOŻECIE POSŁUCHAĆ JAK I ŚCIĄGNĄĆ MP3 

albo tutaj  !!!!!!!


niedziela, 14 marca 2010

Flosinski

6!

Niosąc pozdrowienia dla ekipy przywlokłem swoje stickersy. Jestem flosinski, na co dzień czuje się zbyt dobrze. Moje hobby to akwarystyka oraz surfowanie po necie za pomocą myszki.
Codziennie rano oglądaj:







Oraz codziennie sprawdzaj:

http://www.flickr.com/flosinski

środa, 10 marca 2010

Dialekt ulicy - Nasi ludzie NAJLEPSI W FIRLEJU! INKAUST WIN!


Umeczeni po ciezkim tygodniu dotarlismy jednak do Firleja na czas. Tzn. odbyly sie juz wystepy (m.in. Sumy Styli, ktora ponoc dala diabelsko dobry wystep) ale celowalismy naturalnie w Inkaust. Wedlug oczekiwan, chopaki dali mocny i energetyczny 20 minutowy wystep, glownie oparty o najnowszy krazek (ktory zreszta mozecie sobie sprawdzic pobieznie tutaj a zakupic tutaj). Niestety nikt z nas nie mial ze soba aparatu, wiec musimy czekac na fotorelacje na hip-hop.pl. Dzieki uprzejmosci INK, mozecie looknac sobie na pare fotek tutaj
Szanowne jury (CZŁONKAMI JURY SĄ :Robert Chmielewski - Dyrektor ODA Firlej,Łukasz Lasowski - producent muzyczny(LA), Tomasz Janiszewski - producent muzyczny(Magiera), Hirek Wrona (wspieramy akcje karmienia ptakow zima!)- dziennikarz, publicysta, DJ, Tymon Smektała - muzyk) stwierdzilo ze na glowna nagrode zasluguja: INKAUST oraz wspomniana wczesniej SUMA STYLI z Gdanska. Chopakom z INKAUSTU gratulujemy i zyczymy wiecej sukcesow a was zapraszamy do zapoznania sie z ich tworczoscia!!!

W zwiazku z powyzszym, mam dla was konkurs. Do wygrania jest nowiutenka plyta Inkaustu w eleganckim digipaku z autografem! :-) Pytanie brzmi nastepujaco:
"Ile czlonkow liczy ekipa Inkaustu?" - uczciwie ostrzegam, ze pytanie jest mocno podchwytliwe! ;-) Odpowiedzi wysylajcie na emcetomek(malpa)yahoo.com albo poprostu piszcie w komentarzach pod tematem. Pierwsza poprawna odpowiedz wygrywa!

pokojowo!

niedziela, 7 marca 2010

Foty z imprezy "Muzyczny Bastion - OŚ 2010"


Chociaz fotkami z tej imprezki dzielilem sie juz na emcetomek.prv.pl, zamieszczam je jeszcze raz tutaj:

Esencja w postaci pokazu slajdów na: flickr.com
Więcej fotek na: kicz-art.org

środa, 3 marca 2010

Nie umiem - rym bryn, prod kaen, gosc. Lord Vader


Aby utrzymać charakter blogowy, zarzucić coś czas przyszedł. POgrzebawszy w archiwach z czasów kiedy ryby dopiero wychodziły z wody jako płazy, a banty ewoluowaly w mamuty, znalazłem taki oto krótki numerek. Gościnnie Anakin Skywalker aka Lord V(i)ader. Niech moc będzie z wami!

Posluchaj "Nie umiem-rym bryn. prod. kaen. gosc. Lord Vader"