niedziela, 21 kwietnia 2013

milo o jeden wers za dużo ekof diss

Refren jak by robił kupę, teksty śmieszne w sumie gimnazjalne.
Ukradłem refren ? http://en.wikipedia.org/wiki/Follow-up mixtape idzie na nielegalu.
Rymowałem nie do bity ? http://en.wikipedia.org/wiki/Offbeat



Po co rozpierdol bo tak nie wygląda rap ? Kogo zrobiłem w chuja ?
Ja wiecznie przegrany chyba nie byłem ostatni ? Jego beat jest nieznany ? To chyba tylko wśród dzieci .
Wywnioskowałeś, że kłamie bo mam długi nos mocny argument.
Generalnie poziom gimnazjum i tam się wpasował. Nikt mnie nie rozumie? Właśnie tam .
Kupione wyświetlenia ? Ty kupowałeś mi czy kto, bo ja raczej mam studio na krechę :P

Generalnie cieszę się, że tak właśnie wyszło,  jak i cieszę się, że młody rudy ryc odpisał ( zrobi coś rapowaego- hujowo to hujowo ale no chociaż ) . Mnie nie musi być na plakacie tylko wiesz jak chcesz nasz dobry koncert to kanon mieszka w Holandii a Bryno jest ojcem, więc trochę chujowo dowiedzieć sie na dwa dni przed. Generalnie tak nie powinna wyglądać organizacja... Jak nie wiedziałeś kim jestem to nie słyszałeś Głoś rapu- raczej w nie ma czym się chwalić. (no i nie wiem na jakich plecach tam jechałem bo było sporo ekofa solo tam ). Nie wiem o chuj Ci z tymi datami chodzi, ale smoleńska bym w to nie mieszkał :P  Mam nadzieję, że chociaż parę osób dowie się co to follow up, offbeat i że kultura hip hop to styl życia a nie jakieś sapanie na fejsie czy marne nagrywki . Co do Szczepana to bym się raczej nim posługiwałbym się nim na Twoim miejscu ( chyba, że ten diss to fragment mixtapu na który Ci drapie vinyl ).  Co  samej biby moja wina, że byłem za bardzo najebany i tu nawet mówiłem Ci kiedy to pcd miało być o 21 bo nam się data ważności kończy.  Co do samej Trzebnicy to czekajcie na 3 Mosty z tego co wiem lada dzień ich płyta z dj. Zuba !
Dobra czas na tego dissa bo już o inm zapomniałem. :) Moc wersów heheh polewka



aaa i jeszcze jedno Rysiu- nie myśl że Twoja tablica to wyrocznia... i centrum wszechświata- jak Cię paru ziomków spropsuje bo Cię lubią to jeszcze nic nie znaczy. Ja się nie skończyłem to kultura umarła masz ten sam target co Ewa Farna !


32 komentarze:

  1. prawda w oczy kole.. kasujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz bez bluzgow, Synku to nie znikmnie.

      Usuń
    2. beka.. cały Twój post zawiera wulgaryzmy.. a pieprzysz coś o "bluzgach".. "Synku" nie dorosłeś do życia w społeczeństwie jeszcze, a nad delivery i flow to popracuj, bo szkoda czasu dla realizatora Twoich sesji.

      Usuń
    3. realizator się jara ( potwierdzone info) Co wolno wojewodzie... No z tym społeczeństwem trochę racja - dzieciak ze mnie tylko, że dorosły... i nagrywam sobie rap, denerwuje troli potem, nie mogą spać i piszą mi na blogu... zaczynając od jakiś tam bluzgów na mnie ( a sam nie wybluzgałem nawet Rudego Rysia- bo szczerze mi go szkoda, bo każdy mu wpiera, ze jest dobry a on to łyka... ) Co do tych offbeatów to właśnie pogadaj z realizatorem jeśli go znasz :)

      Usuń
    4. A czemu z realizatorem ? Taką latencję macie, że Cię wyjebuje z bitu? Hahaha. Stary on nie jest dobry, ale i tak mógłbyś się sporo od niego nauczyć. W jednym się zgodzę.. nie mogę spać.. ale Tobie życzę dobrej nocy, bo widzę, że masz to samo. Nakręcaj dalej bekę, pis joł!

      Usuń
    5. no ja jestem na detoksie i nie śpie w chuj... "kopie norę jak krecik i turlam dalej swój kabarecik ;)" Ja tam mam inne zdanie na temat Odbiornika i fakt, że zna się na tym Jacek lepiej jak ja. Znasz tłustego ? nawija "śmieje się z debili używają trudnych słów bo nic nie przeżyli". AA pisałeś wcześniej o Głoś rapie- nie trzeba się jarać ale ja przesłuchałem każdy kawałek z płyt z Osi. Czasem mi się podobało, czasem nie ale wiedziałem co jest co.

      Usuń
    6. "Stary on nie jest dobry, ale i tak mógłbyś się sporo od niego nauczyć." <-> miałem na myśli rudego rysia.. ;]

      Usuń
    7. Szkoda że jesteś anonimowy i sam po za komentarzami nic nie zdziałałeś :P

      Usuń
    8. ekof masz hejtera z krwi i kości- jesteś już prawdziwym raperem !hahah ale kolo wmyśla- pewnie mus się coś nie udało :P

      Usuń
    9. eee wiesz netowe trole- jeden do kolekcji więcej- ten chociaż stara się być inteligentny ( średnio mu idzie ). Bo wiesz mega super mc nie jestem ale od Rysia to już bym się nie nauczył nic- to akurat słychać zjaaaadaaammmmmm blelelelelelelel. Od niego się natomiast nauczę odpisywać na hujowe posty- życie jest skarbnicą wiedzy :D

      Usuń
    10. "mega super mc nie jestem" - tu możemy skończyć dyskusję. dziękuję.

      Usuń
  2. hahaha ale beka ziom w gimnazjum miałeś lepsze skillsy niż ten pedał:P

    OdpowiedzUsuń
  3. kurwa a ten refren to mu składali na bank w Akademii Muzycznej :D:D:D i zdissował Twój sklep beka

    OdpowiedzUsuń
  4. ziomek wysiądź na przystanku w oslo pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty ziom a to nie jest tak, że w dissach odpowiada się na konkretne argumenty z poprzedniego dissa ? Bo on tam pierdzi i pierdzi, ale nic nie odpowiada na to co mu nawijasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. i Ty wydałeś kasę na studio, żeby taki pierd potem dostać buuuhahaha ekof gratuluje najlepiej wydane pieniądze ! Ziom jak nie ma kogo dissować to szkoda energii - potem dzieci przeżywają -m a Ty ekof masz polewkę- weź się do roboty i skończ mixtape menciu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę racja :) ale wiesz, zawsze jak mi się coś nie podobało to musiałem dojebać :) a parafrazując 2cztery7 " hajs na studio zawsze się znajdzie ;) "

      Usuń
  7. Rozumiem że to Twoja oficjalna odpowiedź? Dobrze że wziąłeś sobie do serca chociaż wersy o promowaniu się na moim wallu ;) Podałeś definicje Off Beatu w artystycznym sensie. W Twoim wypadku nie ma mowy o artyzmie bo Ci po prostu pętla spierdala. Nie uważam się za wyrocznie, nie nagrałem nawet pół mixtape`u, a co dopiero mówić o LP ale mogę z całą pewnością stwierdzić że przyśpieszenia Ci ewidentnie nie służą. Co do follow up to spoko mozna sie posłużyć od czasu do czasu jakimś wersem nawiniętym wcześniej, ale tu chodzi o cały patent wzięty od Pezeta z numeru "Ukryty w mieście krzyk" wszystko jest zaakcentowane tak samo tylko zmieniony tekst. Co do kupowanych wyświetleń to profile które skomentowały Twój pierwszy "diss" mają dokładnie tą samą datę powstania i taką samą historię. Przypadek? Nie sądzę. Props, że Ci się w ogóle chciało tak męczyć. Dlatego wnioskuję, że 3/4 piszących tu anonimów może mieć z Tobą coś wspólnego. Co do koncertu to zdaje sobie sprawę że Kanon mieszka w Holandii bo mieszka z moją przyjaciółką. Ja chciałem początkowo tylko i wyłącznie Sajmona i Bryna z Zubą na koncercie, i Tuter powiedział ze się skontaktuje z nimi i da mi znać. Potem sie okazało że jest cała ekipa. Nie posługuje się Szczepanem tylko stwierdzam fakt że to jemu zawdzięczamy podłączenie całego sprzętu. Co do kultury Hip Hop jeśli nie zaliczasz do niej nagrywek to pozdro 600. A na Trzebnice sie nie powołuj no chyba że ktoś Ci dogrywa zwrote bo narazie słyszałem że wszyscy tam mają z Ciebie pompe. Moge napisać dużo więcej ale zostawie to dla siebie. A Wszystkich Zainteresowanych Zapraszam na drugą edycję Wielkiej Bitwy Obornickiej juz w Czerwcu. I jak to powiedział Pih "Hip hop łączy? Co oni znów kurwa pierdolą, niech zalizują swoje dupy pod jemiołą."

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh - tak a bez miksera to byście pograli- za dekami kto był tyle godzin ? co do 3 mostów to polecam ich płytę- aaa no i z nimi sztama jest zią. Dzieci tam płaczą bo im się płyty nie sprzedają a ALG wcześniej na free rozjebalem w Żmigrodzie bo sapał do Sajmona. Z resztą z upośledzonymi wojna na argumenty to był nietrafiony pomysł... Co d dissu - nie odpowiedziałeś na żaden zarzut więc co ja będę :P A co do Kanona to... jeszcze zobaczysz :P bawię się dobrze napisz jeszcze coś Rysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze, to nie sapałem do nikogo, a po drugie, z tego co pamiętam nie brałeś udziału w bitwie... nie wiem kogo tam jeszcze będziesz chciał sprowokować/wmieszać do tego beefu, ale mnie to nie kręci, więc powodzenia. ALG.

      Usuń
  9. tam nie było bitwy :P tak Cię pocisnełem za darmo bo były wolne takie looźne i było Ci smutno. A na free przysapałeś do niego hehe ja mam dobrą pamięć synek !

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co widzę po walce z Filipkiem to mocno w to powątpiewam, ale zaufam Twojej "dobrej" pamięci i następnym razem będziesz "bronił tytułu". Smutno na pewno mi nie było, bo w przeciwieństwie do Ciebie umiem przegrywać ;) a bitwa była - jakiś gość ze Żmigrodu ją wygrał. :]

    OdpowiedzUsuń
  11. kurwa mówie o hiphopie na ruinach :P a co do Filipka sam japy na free nie pokazałeś więc śmiesznie wyszło, że wypominasz

    OdpowiedzUsuń
  12. ekof co to za pedrinksy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy ja gdzieś umniejszyłem zasługi Zuby? A co do freestylu to bez urazy ale jeżeli ten poziom który pokazałeś na bitwie to Twój normalny to ALG wciąga Cie dupą a jeśli nie to cóż - zapraszam na kolejną bitwę ^^
    PS. Odpowiedziałem na wszystkie zarzuty z dissu a Ty mi na połowe z komentarza.
    Aaaa i co do Kanona to jeszcze sie przekonasz ;)
    pozdrowionka
    Milo

    OdpowiedzUsuń
  14. emigruję, więc raczej to nie nastąpi z resztą w chuju mam takie bitwy ... nie mam downa na trzeźwo z dzieciakami bym się nie bluzgał :P

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa i zapomniałem nic niee opowiedziałeś o noclegu dla ziomków, nic nie wsponiałeś o swoich polityczno masońskich wkrętach, nie obroniłeś się że nie jesteś emocjonalnym Rysiem... nie odpowiedziałeś dlaczego napisałeś mi że będzie tydzień wcześniej kawałek ( a ja zdążyłem puścić dwa ). I jak pizda gadasz o jakimś tam wpisie a nie o tym co padło w dissie bo myślałeś 2 tygodnie nad tym chujowo kulawym kawałkiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakim noclegu Typie? poszliśmy z ziomeczkami na parking podziemny przeczekać pizgawice a część siedziała na dworcu. Nie moja wina że mieliśmy grać do 4tej a zrobili z tego 2gą. Nie mam żadnych wkrętów. Sugerujesz że masoneria nie istnieje? nie wiem kto to jest emocjonalny ryś, ale pozdrów go ode mnie. Kawałka nie nagrałem bo nie wyrobiłem zwyczajnie. Jak wracam z wro na weekend to do rodziny a nie dissować wacków. A diss napisałem w godzine i wciągnąłem Cie dupą ;) tyle w temacie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary ja nie wiem co Ty masz z tym wciąganiem dupą ? jak się bawicie tam pedłki do 4 w nocy że tal te dupy macie wytrenowane do wciągania? no to po chuju masz wytwórnie i mocno żyjesz rapem :P A jak nie wiesz to zobacz w lustrze a no i masz pozdro od siebie :P aaa co do tych swoich wkrętów to nikt poważnie zajmujący się muzyką nie ma czasu na takie pierdoły :P Z resztą Rysiu nie ogarniasz, że ja w dupie mam statystyki robię co uważam szczerze za słuszne za idee warto ginąć. Dziadek strzelał do Niemców to mi tu Rudy Ryś nie będzie pierdział:p Radziłbym posłuchać tego dissu i zastanwić się jak wyglądała Twoja odpowiedź bo dalej nie dotarło że masz chujową jakość, mega zjebany głos do refrenów plus brak nawet w najmiejszym stopniu słuchu ( zjaaaa daaaaam ), przedszkolne rymy

      informatorów/ziomuś
      słabe/się dowiedziałem
      przypadek/ nie wiedziałem
      legal/ kolegach
      ruchy/ do dupy
      co dalejnie szalej (hahaha)
      ucho i pedalskie wciąganie dupą

      to są wszystkie rymy w kolejności od początku do jakiegoś tam momentu - nie mam siły i ochoty słuchać dalej.
      Co do jakości to tak jak wcześniej ustaliśmy kupa dupa jaki to kurwa Rysiu rekords :P Do tego dalej nie zrozumiałeś tego co nawijałem co oznacza, że albo jesteś taki zapatrzonym siebie rudym małym emocjonalnym Rysiem- albo jesteś upośledzony- wnosek jest jeden nic więcej nie piszę ewentualnie coś tam pobluzgam bo racjonalne argumenty w takiej sytuacji nie zdają egzaminu.




      Usuń
    2. mów do słupa a słup dupa !

      Usuń
  17. Ja jestem zapatrzony w siebie? :D o żesz w morde albo jesteś mistrzem ironii albo mistrzem hipokryzji :D wybieraj ^^ You made my day hahahah.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum